Realization


i walk the winding, twisting path of life, humble and subservient at every step of the way, following the divine order that requires me to serve. i'm a servant, slave and bitch of my Owner, Master Eslam. As long as He wants, wherever i am, i belong to Him.

segunda-feira, 17 de março de 2014

Dois Anos de Servidão - Two years of slavery


Não tenho escrito muito, não tenho postado, nem visitado este meu canto. Tenho vivido cada momento em profunda sintonia com meu Dono, à espera de Seu chamado, cumprindo à risca as determinações no dia a dia, prisioneira desse Destino que me impõe servi-Lo.

Agora dois anos se passaram... Meu Dono foi paciente, foi me burilando com muita calma e firmeza, extraindo de mim meu mais puro senso de escravidão. Tudo o que sempre busquei, e para o qual nasci.

A alegria que experimento é profunda. O orgulho, imenso. Cada gesto meu, nesta vida, é devotado ao pleno obedecer, ao submisso querer, ao desejo que Dele emana.

Minha admiração por Ele só aumentou nesse tempo... e meu amor também. Cada vez que me tortura com Sua ausência e silêncio minha própria vontade se anula. Sou Dele.. Por Ele espero, por Ele respiro, inspirada pelo momento de estar aos Seus pés em suave rendição.

Tudo o que sou Lhe pertence... Tudo o que tenho, penso, sinto... Escrava prisioneira cadela sem escolha a não ser a de ser o que já sou...

Amo-O meu Dono... Muito obrigada por me teres feito Tua.



i have not written much lately, nor posted or visited this corner of mine. i have lived every moment in deep connection with my Master, waiting for His call, fulfilling to His determinations in everyday life, prisoner of the Destiny that requires me to serve Him.

Now two years have passed ... My Owner was patient, working on me calmly and firmly, pulling of me my purest sense of slavery. All i ever sought, and for which i was born.

The joy i experience is profound. The pride, immense. My every gesture, in this life, is devoted to full obedience, submissive to the will, to the desire that emanates from Him.

My admiration for Him has only increased in that time ... and my love too. Each time He tortures me with His absence and silence my own volition vanishes. i am His.. i wait for Him for Him i breathe, inspired by the moment to be at His feet in a smooth surrender.

All that i am belongs to Him ... Everything i have, think, feel ... i am a bitch slave prisoner with no choice than to be what i am now ...

i love You, my Owner ... Thank you for having done me...

Nenhum comentário:

Postar um comentário