Realization


i walk the winding, twisting path of life, humble and subservient at every step of the way, following the divine order that requires me to serve. i'm a servant, slave and bitch of my Owner, Master Eslam. As long as He wants, wherever i am, i belong to Him.

quinta-feira, 7 de agosto de 2014

Tua escrava, ainda e sempre.. - Your slave, still and forver..


Meu amado Senhor Eslam,

Escrevo porque não cabe mais em mim o que sinto...
Transbordo de amor...
Esse tempo que não passa, e que, de repente, voa quando estamos juntos, 
Me enlouquece um pouco a cada dia, para me curar com Tua presença...
Vivo para o momento de contigo novamente estar, 
Sofro por cada instante, 
Anseio por tudo em Ti, 
Não durmo, em febre de desejo, 
Nua, sozinha, soluço de paixão...
Só Você tem o poder de me arrebatar assim, 
Só aos Teus pés me encontro em mim, 
Só em Tuas mãos me sinto segura, 
Só com Tua voz meu coração se acalma.
És meu Senhor, o Dono da minha alegria, 
Da minha dor e de todo o meu amor.
És meu Protetor, quem me guia e conduz, 
É quem me leva aos lugares de sonho, 
E aos mais profundos abismos.
És meu pecado, minha luxúria e êxtase, 
Quem extrai de mim todo o gozo e todo o prazer.. 
Quem me humilha, degrada, abusa, 
Me faz ser a mais puta, a mais suja, 
E ainda assim, mais me faz mais ainda Te amar.
Sou Tua, cadela e escrava submissa, 
Teu brinquedo e tapete, 
Prisoneira e propriedade, 
A quem tenho a honra de pertencer
Só para quem me curvo, 
E só a quem obedeço e sirvo.
Sou toda Tua, meu Senhor,  
 e uma serva a Teus pés,

maria


my Beloved Master Eslam,

i write because i cannot hold inside what i feel,
i'm overflowing with love ... 
The time does not pass, but suddenly flies when W/we're together, 
It drives me crazy a little every day, and the only cure is Your presence ... 
i live for that moment to be with You again, 
i suffer and cry, 
Longing for all in You. 
i don't sleep in a fever of desire, 
Naked, alone, sobbing of passion ... 
Only You have the power to snatch me like that, 
Only at Your feet i find myself, 
Only in Your hands i feel safe, 
Only Your voice calms down my heart. 
You are my Sir, the Master of my joy, 
Of my pain and of all my loving
You are my Protector, Who guides me and leads me,
Who takes me to places of dream 
And to the deepest abysses. 
You are my sin, my lust and ecstasy, 
Who draws me all the joy and pleasure .. 
Whoever humbles me, degrades, abuses, 
Makes me be the slut, the dirtiest slut, 
And yet, makes me love You more. 
i'm Your bitch and submissive slave 
Your toy and doormat,
prisoner and property, 
Whom i have the honor of belonging, 
the only One whom i bend down for, 
And the only One whom i obey and serve. 
i'm all Yours, Sedy,
and a servant at Your feet,

maria