Realization


i walk the winding, twisting path of life, humble and subservient at every step of the way, following the divine order that requires me to serve. i'm a servant, slave and bitch of my Owner, Master Eslam. As long as He wants, wherever i am, i belong to Him.

quinta-feira, 17 de março de 2016

Quatro anos..e mais.. - Four years... and more



Mais um ano se passou, e mais perto do meu Dono fiquei.

Agora, a Seus pés, eu vivo a minha vida como escrava completamente, servindo-O e atendendo Seus comandos e chamados o mais rápido que eu posso.

Estar com Ele é ter meu sonho realizado. Ver Seus olhos, Sua boca, sentir Sua mão me acariciando ou torturando, cada minuto é vivido intensamente. Antes de ir ao Seu encontro, sinto arrepios de desejo e medo, antecipando o prazer da dor em contraste com o imenso desejo de ser usada e abusada.

Preparo-me cuidadosamente, me lavando com cuidado, usando cremes perfumados, embora eu saiba que sou uma cadela suja e que nada vai adiantar.

Ao chegar,  beijo Suas mãos, Seus pés ainda em sapatos e me deixo ficar no chão a Seus pés até que o comando é dado para me levantar. Entâo N;nossa dança começa, e eu me torno o que me faz mais feliz: Seu objeto.

É por isso que eu vivo ... para ser Sua,  posse e propriedade, prisioneira e escrava, cadela e puta.

Quatro anos de profunda felicidade e cumplicidade, de espera e submissão deliciosas.

Te agradeço todos os dias, meu Senhor Mestre Eslam, e te amo apaixonadamente.



Another year has passed, and closer to my Master i got.

Now, at His feet, i live my life as a slave completely, serving Him and attending His commands and calls as fast as i can.

Being with Him is my dream come true. See His eyes, His mouth, feeling His hand caressing or torturing me, every minute is lived intensely. Before going to meet Him, i feel shivers of desire and fear, anticipating the pleasure of the pain in contrast to the immense desire to be used and abused.

i prepare myself carefully, washing me carefully, using perfumed creams, although i know that i am a dirty filthy bitch and that nothing will prevent it.

Upon arriving, i kiss His hands, His feet still in shoes, and stay on the ground at His feet until the command is given to me to get up. Then O/our dance begins, and i become what makes me the happiest: His object.

That's why I live... to be His, possession and property, prisoner and slave, bitch and whore.

Four years of deep happiness and complicity, waiting and delicious submission. i am so very grateful to You, my Owner Master Eslam,  and love You passionately.

Nenhum comentário:

Postar um comentário